tankarfranmamman.blogg.se

I den här bloggen skriver jag om mitt liv som 3 barnsmamma på halvtid samt om mina intressen och saker som jag tycker om att göra.

Skrivande

Publicerad 2013-11-06 21:05:00 i Skriva

Hej!

Jag heter Catarina och är en tjej som brinner för skrivande. Jag tycker om att lära mig nya saker då detta för mig är en positiv utmaning. Jag bor i ett litet samhälle med mina tre barn. Jag har enda sedan jag varit liten gillat att skriva sagor, berättelser  eller målat, tecknat.  Jag gillar även att läsa böcker såväl för mig själv som för mina barn. Jag tycker det är roligt att leka med orden och få till kluriga citat eller dikter eller rim.  Trivs ute i naturen hämtar gärna min inspiration därifrån. Men min inspiration kan jag även få via bilder, foton, teckningar, minnen, nya miljöer, och ord . Skulle vara spännande att läsa om var just du får din inspiration ifrån, skriv gärna och berätta! Är det kanske resor, nya människor, natur osv. eller om du känner till någon enkel sommarkurs på distans som är gratis i skrivande, det vore spännande att få lite tips och ideer.

Ljus och värme till dig!











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela